Xodimlarning faoliyatlarini taxlil qilish va baholash
Biznesni tizimlashtirishda rahbar bilishi va nazorat qilishi kerak bo‘lgan metrikalar
Xodimlar potensialini va mas’uliyatini oshiruvchi KPI qo‘yish
Kompaniyada rotatsiya va rezerv tizimini shakllantirish
Rahbar xodimlar, CeO lardan olinishi kerak bo‘lgan hisobotlar
Xodimlar faoliyatini baholash tizimini qurish
Bizning ikki kunlik kursimiz quyidagi asosiy mavzularni qamrab oladi:
Biznes egasi bajrayotgan operasion vazifalarni xodimlarga taqsimlash bosqichlari
Biznesni tizimlashtirish bosqichlari:
Biznesni tizimlashtirishda rahbarning roli:
Kompaniyada tizimlashtirish nimadan boshlanishi kerak?
Kompaniyani tizimlashtirishda foydalaniladigan dasturlar va programmalar.
Mavjud tizimdagi xatoliklarni qanday aniqlash mumkin?
Kompaniyada HR tizimi yo‘qligi sabab qancha zarar ko‘rilayotganligini aniqlash formulasi.